ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Διανομή
Πόσος χρόνος χρειάζεται για παράδοση στο σπίτι;
Περίπου 1-3 ημέρες.
Μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα σας από το κατάστημα;
Φυσικά μπορείτε!
Μόλις ολοκληρώσετε ηλεκτρονικά την αγορά σας στο τελευταίο βήμα πριν προχωρήσετε σε πληρωμή, υπάρχει η επιλογή στην αποστολή για “Παραλαβή από το κατάστημα“. Αυτό είναι διαθέσιμο στη σελίδα πληρωμής.
Παρακαλώ να θυμάστε τον αριθμό παραγγελίας για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.
Το κατάστημα είναι ανοιχτό Δευτέρα ως Παρασκευή τις ώρες 09:00 – 18:00 και Σάββατο 09:00 – 13:00.
Πληρωμές
Είναι ασφαλές να παραγγείλω διαδικτυακά;
Ναι, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση SSL για την προστασία των δεδομένων σας.
Οι πιθανώς ευαίσθητες πληροφορίες όπως το όνομα, η διεύθυνση και τα στοιχεία της κάρτας σας κωδικοποιούνται έτσι ώστε να μπορούν να διαβάζονται μόνο στον ασφαλή διακομιστή.
Αυτές οι πληροφορίες έχουν επικυρωθεί για να εξασφαλιστεί ότι στέλνονται μόνο σε αυτόν τον ασφαλή διακομιστή και ελέγχονται για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν αλλοιωθεί κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
Έλεγχοι ασφαλείας πραγματοποιούνται επίσης σε όλες τις συναλλαγές, προκειμένου να διασφαλιστεί η αυθεντικότητα κάθε πληρωμής με κάρτα.
Η πληρωμή γίνεται στο περιβάλλον της τράπεζας ή του PayPal αντίστοιχα.
Ποιες πιστωτικές κάρτες αποδέχεστε;
Δεχόμαστε τις ακόλουθες πιστωτικές κάρτες:
- Mastercard
- VISA.
Πώς μπορώ να εφαρμόσω έναν κωδικό προσφοράς;
Μπορείτε να προσθέσετε έναν έγκυρο κωδικό προσφοράς στο καλάθι.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω διαφορετικό τρόπο πληρωμής;
Ναί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PayPal για να πληρώσετε για τα εμπορεύματα.
Πότε θα χρεωθεί η κάρτα μου για την παραγγελία μου;
Στην ολοκλήρωση της παραγγελιάς, αφού δηλαδή έχετε συμπληρώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία σας, έχετε επιλέξει μέθοδο αποστολής και πατήσετε “Αποστολή Παραγγελιάς”.
Οι τιμές σας περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Όλες οι ηλεκτρονικές τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Προϊόντα
Θα πάρω την ίδια τιμή στο κατάστημα;
Οι τιμές είναι ίδιες μεταξύ του καταστήματος και του διαδικτύου. Μπορεί να διαφέρει μόνο σε περίπτωση προωθητικής ενέργειας που γίνεται μόνο διαδικτυακά.
Πώς μπορώ να ελέγξω εάν ένα προϊόν είναι σε απόθεμα;
Εάν ένα στοιχείο είναι διαθέσιμο για να το παραγγείλετε online, αυτό σημαίνει ότι το στοιχείο είναι σε απόθεμα. Ο ιστότοπος θα εμφανίζει σαφώς την κατάσταση του αποθέματος.
Ωστόσο, από καιρό σε καιρό και ειδικά με μερικά από τα πιο δημοφιλή αντικείμενα, λόγω του υψηλού ποσοστού πωλήσεων τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις.
Εάν επιθυμείτε να μάθετε εκ των προτέρων εάν ένα προϊόν είναι σε απόθεμα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά στο (+30) 210 49 51 412.
Πώς μπορώ να ξέρω αν η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;
Θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επιβεβαιώσετε ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και βρίσκεται υπό επεξεργασία.
Θα λάβετε ένα άλλο μήνυμα επιβεβαίωσης αποστολής μόλις η παραγγελία σας έχει συσκευαστεί και είναι έτοιμη να φύγει από την αποθήκη μας.
Παραγγελία
Που είναι η παραγγελία μου;
Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παρακολούθησης στην παραγγελία σας στο λογαριασμό σας. Για οποιοδήποτε πρόβλημα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο (+30) 210 49 51 412.